Formation of Complex Value of Enterprise Based on Digital Marketing: The Theoretical Aspects
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автор: | O. I. Kononov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001396444 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Impact of Intellectual Marketing Capital on the Complex Value of Industrial Enterprises
за авторством: V. I. Chobitok, та інші
Опубліковано: (2023) -
Forming a Strategy for Management of Industrial Enterprises Based on Complex Value
за авторством: O. I. Kononov
Опубліковано: (2022) -
Theoretical Aspects of the Forming of Market Value of Shares of the Ukrainian Enterprises
за авторством: Ye. Aloshyna
Опубліковано: (2009) -
Formation of a Competitive Position of Enterprise Based on the Principles of Digital Marketing
за авторством: M. A. Naumenko
Опубліковано: (2024) -
The Theoretical Aspects of Controlling of Marketing in Enterprise
за авторством: I. S. Liakh
Опубліковано: (2017)