Marketing Strategy of the Residential Real Estate Construction Entities in the Consumer Market
Збережено в:
Дата: | 2022 |
---|---|
Автор: | I. V. Biletskyi |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2022
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001398389 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Key Characteristics and Structure of the Residential Real Estate Market in the Current Conditions
за авторством: I. V. Biletskyi
Опубліковано: (2022) -
The Conception of Development of Financial and Credit Instruments for the Functioning of the Residential Real Estate Market in Ukraine
за авторством: D. O. Shteinhauz
Опубліковано: (2022) -
Regional features of formation of competitive relations between the entities of the real estate market in Ukraine
за авторством: K. V. Pavlov
Опубліковано: (2017) -
Ukrainian Real Estate Market: Tendencies and Prospects
за авторством: N. I. Horbal, та інші
Опубліковано: (2019) -
Formation of the market of the investment real estate in Ukraine
за авторством: S. O. Slomchynska
Опубліковано: (2010)