The Economic Power of Business and the Mechanisms for its Implementation
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | Yu. O. Miriasov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000798102 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Effect of Marketing and its Influence on Consumer Preferences in an Optimal Choice Model
за авторством: Yu. O. Miriasov
Опубліковано: (2019) -
The theory of the distribution of powers and its practical implementation
за авторством: C. Csaba
Опубліковано: (2016) -
The Ontology of Power and Its Interpretation in the Economics
за авторством: Ju. A. Mirjasov
Опубліковано: (2016) -
The organizational and economic mechanism of state stimulation of eco-oriented business
за авторством: S. O. Nikola
Опубліковано: (2017) -
Intellectualization business economics and new requirements for the competence of its employees
за авторством: M. A. Kovalenko, та інші
Опубліковано: (2017)