Representation in Social Media as Corporate Media Project of Modern Library, an Important Factor of its Branding Communication
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автор: | L. Poperechna |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Academic Papers of Vernadsky National Library of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000799263 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Information and Communication Model of Library Representation on Social Media
за авторством: V. Strunhar
Опубліковано: (2018) -
Library Projects in Social Media as Sources the Library of Researches
за авторством: V. Strunhar
Опубліковано: (2015) -
Formation of Strategy of Library Representation on Social Media: Experience of the Leading Libraries
за авторством: V. Strunhar
Опубліковано: (2018) -
Representation of Library in Interactive to the Media Environment: Substantial Analysis
за авторством: V. Strunhar
Опубліковано: (2017) -
Brand in contemporary media: the principles of formation, promotion and development
за авторством: M. Demchenko
Опубліковано: (2010)