Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | M. Љugrovб, P. Љedнk, A. Kubelakovб, V. Svetlнkovб |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Economic annals-XXI |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000808345 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Impact of Job Satisfaction on the Labour Productivity of Healthcare Personnel
за авторством: Paresashvili, Nino, та інші
Опубліковано: (2024) -
Consumer behaviour regarding branded and non-branded goods on the mobile phone market: impact of experience, price and loyalty
за авторством: M. Slaba
Опубліковано: (2019) -
Monitoring of users satisfaction of quality of services AT CSL of the NAS of Belarus
за авторством: M. P. Lazerko, та інші
Опубліковано: (2014) -
Model for Implementing a Strategy to Engage Consumers in the Brand
за авторством: Yu. V. Hulia
Опубліковано: (2015) -
Production of welding consumables by enterprises of corporation "PlazmaTek"
за авторством: V. P. Slobodjanjuk
Опубліковано: (2017)