Ukrainian Identity as an Absolute Symbol of The Byzantine Choir Performing Style by Myroslav Antonovych
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | U. Hrab |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Researches of Fine Arts |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000819717 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Oleksandr Koshyts in the epistolary Duet of Pavlo Matsenko and Myroslav antonovych
за авторством: U. Hrab
Опубліковано: (2013) -
Psychological Dimension of Myroslav Antonovych Conductor Work: behind the Triumph Wings
за авторством: U. Hrab
Опубліковано: (2019) -
The evolution of the performing manner of Ohmativskyi choir
за авторством: N. Pyzhianova
Опубліковано: (2017) -
The Doctrine of the Absolute Beauty as the Basis of the Byzantine Aesthetics of the Asceticism
за авторством: A. V. Tsarenok
Опубліковано: (2016) -
Folklorism in the repertoire of modern ukrainian academic choirs
за авторством: A. Furdychko
Опубліковано: (2017)