The Methodical Instrumentarium for Analytical Monitoring of Markets for High-Tech Products
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автор: | S. H. Mikaelian |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000819897 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Analytical Aspect of the International High-Tech Marketing in Europe
за авторством: I. V. Khadzhynov
Опубліковано: (2019) -
The Methodical Instrumentarium for Calculating Prospective Volumes of Sales of Tourism Products
за авторством: L. M. Shulhina, та інші
Опубліковано: (2020) -
Developing the Marketing Instrumentarium to Explore the Interests of Key Stakeholders in the Market of Higher Education Products
за авторством: O. V. Zhehus, та інші
Опубліковано: (2019) -
A Study on Analytical Instrumentarium for Management of the Business Activity of Enterprises
за авторством: M. O. Hodiashchev
Опубліковано: (2017) -
The Analytical-Practical Instrumentarium for Assessing and Forecasting the Liquidity of Banking Institutions
за авторством: O. S. Karpets, та інші
Опубліковано: (2017)