The Methodical Instrumentarium for Analytical Monitoring of Markets for High-Tech Products
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | S. H. Mikaelian |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000819897 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Analytical Aspect of the International High-Tech Marketing in Europe
за авторством: I. V. Khadzhynov
Опубліковано: (2019) -
The Methodical Instrumentarium for Calculating Prospective Volumes of Sales of Tourism Products
за авторством: L. M. Shulhina, та інші
Опубліковано: (2020) -
Developing the Marketing Instrumentarium to Explore the Interests of Key Stakeholders in the Market of Higher Education Products
за авторством: O. V. Zhehus, та інші
Опубліковано: (2019) -
A Study on Analytical Instrumentarium for Management of the Business Activity of Enterprises
за авторством: M. O. Hodiashchev
Опубліковано: (2017) -
The Analytical Instrumentarium for Predictive Analysis of Revenue from the Sale of Goods
за авторством: N. M. Nosach
Опубліковано: (2017)