The Integrated Complex of Marketing of Higher Education Services
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | O. V. Zhehus |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000819899 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Methodology and Results of Diagnostics of Marketing Activity of Higher Educational Institutions in Ukraine
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2018) -
Developing the Marketing Instrumentarium to Explore the Interests of Key Stakeholders in the Market of Higher Education Products
за авторством: O. V. Zhehus, та інші
Опубліковано: (2019) -
Modeling the Demand for Educational Products of Higher Education Institutions in Ukraine
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2018) -
The Market for Higher Education Services in the Context of the Theory of Merit Goods
за авторством: N. L. Savytska, та інші
Опубліковано: (2016) -
Quality of Higher Education in the System of Providing of Accordance of Regional Market of Educational Services and Labour Market
за авторством: A. A. Antokhov
Опубліковано: (2010)