The Organizational-Methodical Mechanism for Influencing the Status of Internal Communications of Enterprise
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автор: | Yu. Saher |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000819927 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
An Organizational-Economic Mechanism for Management of Advertising Activities of Communication Enterprises: Theoretical Bases of Formation
за авторством: M. I. Pakhtusov, та інші
Опубліковано: (2015) -
The Organizational-Methodical Aspects of the Internal Cost Control of Enterprises of the Restaurant Industry
за авторством: A. S. Krutova, та інші
Опубліковано: (2016) -
Mechanism for Improvement of Enterprise_Organizational Structure of Management
за авторством: M. M. Budnik, та інші
Опубліковано: (2014) -
Mechanism of managing organizational behavior of enterprise staff
за авторством: A. A. Dorofeeva
Опубліковано: (2014) -
Organizational-economic mechanism of international transfer of military technology
за авторством: B. P. Shchehliuk
Опубліковано: (2013)