Branding as a Factor in Increasing the Bank's Competitiveness in the World Market
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | I. V. Shkodina, V. V. Lysak |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000819929 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Branding as a factor of ensuring the competitiveness of enterprises
за авторством: Ya. S. Larina, та інші
Опубліковано: (2017) -
Planning of Foreign Economic Activity as a Factor in Increasing the Competitiveness of Enterprises in the World Market
за авторством: V. A. Yevtushenko, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Marketing Strategies for Forming a Competitive Brand in International Markets
за авторством: V. V. Ivaniienko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Internet - branding as a factor in the competitiveness of tourism enterprises
за авторством: O. H. Avdan
Опубліковано: (2013) -
Competitiveness of Ukraine's banking services market: scale factor
за авторством: A. S. Shirinian, та інші
Опубліковано: (2019)