The Social Irresponsibility of Enterprises and their Marketing in the Market for Machine-Building Products and its Impact on Financial Indicators
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | D. F. Novikov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000819930 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Socially Responsible Marketing in the Management of Quality and Competitiveness of the Machine-Building Products
за авторством: D. F. Novikov
Опубліковано: (2020) -
The Methodical Approach to Determining the Impact of the Market Trends as to Development of Machine-Building Enterprises
за авторством: A. M. Balanovych
Опубліковано: (2016) -
The Social Responsibility of Marketing in the Market of Industrial Enterprises
за авторством: D. F. Novikov
Опубліковано: (2018) -
Modernization of machine-building enterprises in accordance with the requirements of the global markets
за авторством: A. A. Golovach
Опубліковано: (2015) -
Formalization of innovative and marketing component of potential of machine-building enterprise
за авторством: Yu. Kucherova
Опубліковано: (2014)