The Strategic Planning in Terms of the Enterprise's Marketing Potential
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | T. O. Koval, O. O. Ponomarenko, V. P. Yakhkind |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000819931 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Methodical Foundations of Estimating the Strategic Competitive Positions in Developing the Marketing Potential of Enterprise
за авторством: T. O. Koval, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Economic Substance and Regularities of Establishing the Marketing Potential of Enterprise
за авторством: T. O. Koval, та інші
Опубліковано: (2016) -
Study of Marketing of Partner Relations as an Instrument of Enterprise Strategic Management
за авторством: T. A. Koval, та інші
Опубліковано: (2014) -
Approaches to the Implementation of Strategic Planning at Trade Enterprises
за авторством: T. V. Hrynko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Planning of the development of the enterprise on the basis of the strategic set
за авторством: I. M. Aheieva, та інші
Опубліковано: (2018)