Analytical tools of assessment of the marketing policy in risk-management sphere at agroindustrial enterprises of Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | N. M. Andrieieva, D. V. Zinkovska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Economic innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000823977 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Tools of Financial Policy in the Dairy Products Subdivision of the Agroindustrial Complex
за авторством: O. V. Bielosviet
Опубліковано: (2017) -
Marketing technologies of strategic environmental management of modern enterprise: methods and tools of implementation
за авторством: N. Andrieieva, та інші
Опубліковано: (2013) -
Information support for logistics activities enterprises of agroindustrial complex
за авторством: T. A. Voloshenjuk, та інші
Опубліковано: (2011) -
Analytical Method of Assessment of the State of Personnel Marketing at an Enterprise
за авторством: D. H. Hryshchenko
Опубліковано: (2014) -
Analytical-Instrumental Framework for Effective Risk Management of Enterprises
за авторством: H. M. Cherepnia
Опубліковано: (2015)