Directions of increasing the competitiveness of enterprises in the conditions of market change
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | V. M. Osypov, N. S. Palamarchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Economic innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000824003 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Ways and directions of increase the competitiveness of food industry enterprises
за авторством: M. V. Sharko, та інші
Опубліковано: (2015) -
Marketing and logistic component of increasing competitiveness of integrated enterprises
за авторством: A. V. Vardiashvili
Опубліковано: (2019) -
A Competitiveness and competitive edges of enterprise in modern conditions of markets
за авторством: A. O. Horoshko
Опубліковано: (2017) -
Direction for increasing the organization`s efficiency of marketing activities of coal mining enterprises
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2016) -
Marketing Tools of Increase of Company's Competitiveness under Crisis Conditions
за авторством: O. V. Bolotnaja
Опубліковано: (2013)