Integrated marketing administration as a new holistic concept of innovative development of winemaking enterprises
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | S. A. Bondarenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Economic innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000827323 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing aspects of innovative development of winemaking enterprises
за авторством: O. M. Holodoniuk, та інші
Опубліковано: (2020) -
Improving effectiveness of business enterprise on the basis of holistic marketing
за авторством: I. P. Chaika
Опубліковано: (2016) -
Archetypics of Management System as the Basis for a Holistic Development of Enterprises
за авторством: V. I. Chobitok
Опубліковано: (2020) -
Intellectualization of the Management of Holistic Development of Enterprises: the Categorical Syllogism
за авторством: V. I. Chobitok
Опубліковано: (2020) -
The Methodology of Scientific Cognition as the Basis for Intellectualization of Management of Enterprise Holistic Development
за авторством: V. I. Chobitok
Опубліковано: (2020)