Marketing communication instruments of the Ukrainian wine industry enterprises
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | Ye. Fedorova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Economic innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000827370 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Determination of the foreign economic potential of Ukrainian wine industry in the world market
за авторством: N. Fedorova, та інші
Опубліковано: (2019) -
Research on application of development strategies at the enterprises of the wine industry
за авторством: I. M. Aheieva, та інші
Опубліковано: (2017) -
Research areas of implementation of the strategy of diversification in the wine industry enterprises
за авторством: I. O. Sedikova, та інші
Опубліковано: (2017) -
Innovative Communication Instruments of Marketing Activity of Enterprises in the Tourism and Hotel Business
за авторством: N. M. Bohdan, та інші
Опубліковано: (2022) -
Analysis of state support of small and medium enterprises in Ukraine and wine industry
за авторством: O. S. Nesterenko
Опубліковано: (2015)