The teachers' view on the problems of reforming boarding schools (based on the sociological survey)
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автор: | N. M. Hordiienko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | Ukrainian Society |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000834712 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Digest of U-Report surveys: 2nd quarter of 2020 (studying during quarantine, power economy development, reform of boarding schools)
за авторством: Ye. O. Nesterenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
To the issue of women's boarding-schools opening in Nizhyn
за авторством: T. O. Didenko
Опубліковано: (2012) -
The supervision problems of teachers of primary schools in Turkey
за авторством: Can, N.
Опубліковано: (2003) -
Ethnographer's research and scientific work of teachers at the school (based on personal experience)
за авторством: H. Koval
Опубліковано: (2014) -
Resources for achievement of social success – national reality from the point of view of school graduates and teachers
за авторством: L. Bevzenko
Опубліковано: (2012)