Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | V. Grigorova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Economic Herald of the Donbas |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000849459 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism
за авторством: Grigorova, V.
Опубліковано: (2017) -
Information software for the feeder-balance and optimization of electric power losses in distributive networks with local generation
за авторством: V. V. Kulyk, та інші
Опубліковано: (2017) -
Development of tourism in the format balanced use of natural resources
за авторством: I. Antonenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
Marketing in the tourism industry
за авторством: S. V. Fomishin, та інші
Опубліковано: (2015) -
The balance and optimization model of thermal power sector fuel supply on the basis of network representation of electricity plant operation variants
за авторством: M. I. Kaplin, та інші
Опубліковано: (2018)