Theoretical Prerequisites for the Formation of the Concept of Environmentally Responsible Marketing
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | T. V. Kniazieva, H. A. Radchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000850845 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Environmentally responsible marketing in natural use
за авторством: O. V. Sadchenko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Theoretical and methodological prerequisites design concept management turnover retail
за авторством: I. V. Vysochyn
Опубліковано: (2011) -
The base of theoretical and methodological conception of social responsibility
за авторством: K. S. Kalynets
Опубліковано: (2016) -
Essence and concept of environmental marketing at municipalities (cities)
за авторством: M. V. Malchyk, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Theoretical Prerequisites for the Emergence of Interactive Marketing in the System of Management of Cross-Border Economic Cooperation
за авторством: K. V. Hehedosh
Опубліковано: (2017)