Communication strategies employed by business coaches based on personal Facebook pages)
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | T. V. Krutko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | 21 century linguistics: new research and prospects |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000886410 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Monitoring Popularity of the Main Research Library Facebook Pages
за авторством: L. Savytska
Опубліковано: (2017) -
The phenomenon of social networks and the effectiveness of Facebook page measuring (the case of Slovakia)
за авторством: O. Zorkociova, та інші
Опубліковано: (2016) -
Indicators for Coaching-Based Estimation of Staff Management
за авторством: R. D. Bala, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Process of Implementation of Coaching at the Enterprises
за авторством: R. D. Bala
Опубліковано: (2011) -
Forming of the Coordination Relations In Mechanisms For Increase of Efficiency Based On Coaching
за авторством: A. V. Tyrinov
Опубліковано: (2014)