Academic writing in teaching English for doctoral students a lingo-didactic take
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | I. M. Panchenko, I. V. Malynovska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2017
|
| Назва видання: | 21 century linguistics: new research and prospects |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000886415 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Methodology Behind the Doctoral Course "English for Philosophers"
за авторством: I. V. Malynovska, та інші
Опубліковано: (2016) -
Structure of teaching general surgery for english-speaking students
за авторством: O. L. Drobkov, та інші
Опубліковано: (2015) -
Discursive Model of Academic Text Construction: Teaching Students at Philological Faculties
за авторством: V. V. Zirka, та інші
Опубліковано: (2016) -
Informative-Cybernetic and Psychology- Didactic Aspects of Planning of the Expertly-Teaching Systems
за авторством: M. P. Kostiuchenko
Опубліковано: (2013) -
Didactic aspect of the scientific concepts in biology in students of specialized classes
за авторством: N. Lakoza
Опубліковано: (2019)