Problematic of researches of media market of Ukraine in the context of social communications
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | V. Bradov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Proceedings of Research and Scientific Institute for Periodicals |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001000762 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The content of the Ukrainian media market: contemporary factors of impact
за авторством: V. Bradov
Опубліковано: (2012) -
Information and Communication Model of Library Representation on Social Media
за авторством: V. Strunhar
Опубліковано: (2018) -
Communication models of media and social networks' collaboration
за авторством: Yu. Finkler
Опубліковано: (2019) -
The Problematic Aspects and Directions of Development of the Migration Services Market in Ukraine
за авторством: T. H. Vasyltsiv, та інші
Опубліковано: (2021) -
Social Communications of Christian denominations in the Ukrainian media space (radio)
за авторством: S. V. Fylypchuk
Опубліковано: (2016)