Advertising preferences of the children's audience (based on the questionnaire in Kharkiv and the Kharkiv region)
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | L. Teodorska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Proceedings of Research and Scientific Institute for Periodicals |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001000770 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Use of fabulous images and motifs in the "children's" advertising
за авторством: L. Teodorska
Опубліковано: (2015) -
Media advertising as a prerequisite to the artificial formation of media audiences
за авторством: T. Shevchenko
Опубліковано: (2013) -
Segmentation of the Market of Services of Restaurant Industry of Kharkiv and Kharkiv Region
за авторством: M. V. Mykhailova
Опубліковано: (2016) -
Results of creation of database for children with paroxysmal disorders in Kharkiv region and prospects of its application
за авторством: Yu. Sukhonosova
Опубліковано: (2019) -
Analysis of industry Kharkiv region
за авторством: V. N. Taradai
Опубліковано: (2014)