Identifying the principles of advertising in the subject-spatial environment of cities
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | Yu. Sosnytskyi |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | The Ethnology notebooks |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001084369 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Identifying the Content and Importance of Spatial Development of Enterprise
за авторством: A. V. Vitiuk
Опубліковано: (2020) -
Digital Marketing as an Environment of the Interactive Digital Advertising Technology
за авторством: M. V. Miroshnyk, та інші
Опубліковано: (2020) -
Factors of Spatial Assessment of the Comfort of the Urban Environment of a Large City (on the Example of Izhevsk)
за авторством: V. P. Sidorov, та інші
Опубліковано: (2021) -
Pedagogical features of the organization of the educational environment of students in first grade: spatial and social components of the subject
за авторством: A. D. Tsymbalaru
Опубліковано: (2013) -
Principles of effective planning of advertising activity in the 21st century
за авторством: Y. Fareniuk, та інші
Опубліковано: (2023)