The Features of Analysis of the Macro Environment of Enterprise in the External Markets
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | T. V. Shtal, L. M. Bondarenko, O. E. Yarkovyi |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001302117 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Impact of the macro-environment on functioning of the market of bank payment cards in Ukraine
за авторством: R. O. Kapralov
Опубліковано: (2013) -
Factor Model of the Significant Factors in the Macro Environment of Tourism Enterprises
за авторством: N. V. Kulieshova
Опубліковано: (2014) -
The Strategic Analysis of the External and Internal Environment of Bakery Enterprises
за авторством: V. V. Lishchynska
Опубліковано: (2018) -
The Formation of Approach to Assessment of Macro-Environment Innovation Sphere of Enterprises
за авторством: H. S. Chernoivanova
Опубліковано: (2018) -
The Features of Transformation of Multinational Enterprises in Conditions of Influence of External Environment
за авторством: V. S. Petrenko
Опубліковано: (2018)