The Franchising in the Context of Development of Small and Medium-Sized Business: Organizational-Economic and Accounting Aspects
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автор: | A. V. Makhota |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001302127 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The development of Internet marketing in small and medium-sized businesses
за авторством: I. D. Paderin, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Problems of Crediting Small and Medium-Sized Businesses During the Economic Crisis
за авторством: O. S. Filin
Опубліковано: (2016) -
Development of Small and Medium Business in Ukraine in the Context of the European Economic Integration
за авторством: O. M. Palyvoda, та інші
Опубліковано: (2015) -
Features of the development of small and medium-sized businesses in Ukraine in modern condition
за авторством: R. O. Byvshev, та інші
Опубліковано: (2018) -
Private Capital Management in the Small and Medium-Sized Businesses of Ukraine in the Economic Crisis
за авторством: Ye. Yu. Avtukhov, та інші
Опубліковано: (2020)