The Mechanism of Influence of the Marketing of Innovations on the Competitive Advantages of Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2017 |
---|---|
Автори: | T. V. Kuznietsova, L. H. Sipailo |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2017
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001302149 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Innovation strategy of the enterprise as the source of its competitive advantage
за авторством: Yu. M. Melnyk
Опубліковано: (2015) -
A Marketing Research of Competitive Advantages of Enterprises in the Chemical Solvents Market
за авторством: M. S. Rakhman, та інші
Опубліковано: (2015) -
The Strategic Determinants of Formation of Competitive Advantages of Innovative Development of Enterprise
за авторством: Yu. Yu. Kopcha
Опубліковано: (2021) -
The Formation of Competitive Advantage in the Enterprise
за авторством: I. F. Varha, та інші
Опубліковано: (2013) -
Formation of Competitive Advantages as the Foundation of Strong Competitiveness of Enterprises
за авторством: I. V. Sokhan, та інші
Опубліковано: (2023)