Peculiarities of establishing agricultural companies under the market conditions
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | M. Bohira |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Ekonomist |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000481295 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing Tools of Increase of Company's Competitiveness under Crisis Conditions
за авторством: O. V. Bolotnaja
Опубліковано: (2013) -
Modelling Development of a Small Company under Competitive Market Conditions
за авторством: Yu. V. Sherstennykov
Опубліковано: (2013) -
Instruments of increase of demand on products of agricultural companies in the local market
за авторством: Yu. Kovalenko
Опубліковано: (2013) -
State Regulation of Land Relations under Conditions of Formation of the Market of Agricultural Land
за авторством: O. V. Virchenko
Опубліковано: (2013) -
Establishing Customer Relations with Bank on the Basis of Marketing in the Current Conditions
за авторством: O. M. Kolodiziev, та інші
Опубліковано: (2016)