Theoretical principles of state tourism development policy basing on the marketing approach in the management practice
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | A. M. Ivanov, Ye. Salamatina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Food Industry Economics |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000490676 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Principles of policy management sales enterprises tourism
за авторством: S. V. Vasylchak, та інші
Опубліковано: (2015) -
Development of regional medical tourism markets in Ukraine based on innovation principles
за авторством: I. Vakhovych, та інші
Опубліковано: (2013) -
Management of the development of tourism enterprises: theoretical aspect
за авторством: V. V. Fedyshyn
Опубліковано: (2018) -
The theoretical approach to the formation of the mechanism of implementation of the state policy for the development of the internal market of innovative goods in Ukraine
за авторством: A. I. Butenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Innovation in Tourism: the Main Theoretical and Practical Aspects
за авторством: I. A. Zhukovych
Опубліковано: (2017)