The innovative components of strategic development of the wine-making enterprises of Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | O. B. Tkachenko, I. M. Aheieva, V. M. Berkhaut |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Food Industry Economics |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000490680 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strategic aspects of state regulation of the wine industry development of Ukraine
за авторством: O. V. Nikoliuk, та інші
Опубліковано: (2022) -
Research on application of development strategies at the enterprises of the wine industry
за авторством: I. M. Aheieva, та інші
Опубліковано: (2017) -
Strategic solutions at promotion of the innovative product from secondary wine-making raw materials to the market
за авторством: V. V. Lahodiienko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Assessing the competitiveness of a wine-making enterprise as a management tool for its development
за авторством: V. M. Osypov, та інші
Опубліковано: (2019) -
Development of the food enterprises in strategic measurement
за авторством: I. M. Aheieva
Опубліковано: (2015)