The role of the exhibition as a means of marketing communications
Збережено в:
| Дата: | 2016 |
|---|---|
| Автор: | K. O. Patsaliuk |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2016
|
| Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000497305 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Essence, purpose and odjectives of sales promotion as an element of marketing communications
за авторством: K. O. Patsaliuk
Опубліковано: (2014) -
Virtual library exhibition activity in the system of scientific communications
за авторством: T. Koval, та інші
Опубліковано: (2022) -
Latest technology marketing communications as a means of reducing business danger
за авторством: T. O. Oklander
Опубліковано: (2015) -
Organization of digital book exhibitions as a means for remote library service
за авторством: T. Koval, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Role of Marketing Communication Technologies for Export Promotion
за авторством: I. M. Sevruk
Опубліковано: (2019)