Analysis of regional markets for heavy industry and machine building products (in the example of Azerbaijan economy
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | A. Suleymanov, M. Mehdiyev, R. Musayev, M. Orujova, V. Huseynov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Science, technologies, innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001235190 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Vibroseismic protection of heavy mining machines, buildings and structures
за авторством: V. I. Dyrda, та інші
Опубліковано: (2020) -
Socially Responsible Marketing in the Management of Quality and Competitiveness of the Machine-Building Products
за авторством: D. F. Novikov
Опубліковано: (2020) -
Azerbaijan's oil products marketing
за авторством: K. Kerimov
Опубліковано: (2014) -
Improvement of Marketing Process of the Enterprise of Machine-Building Industry, Based on the Experience of Foreign Company
за авторством: Ye. Borysenko, та інші
Опубліковано: (2014) -
The Social Irresponsibility of Enterprises and their Marketing in the Market for Machine-Building Products and its Impact on Financial Indicators
за авторством: D. F. Novikov
Опубліковано: (2017)