Establishing Customer Relations with Bank on the Basis of Marketing in the Current Conditions
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | O. M. Kolodiziev, Yu. Biliaieva |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000521805 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Custom entities as participants of economic relations in the stock market
за авторством: S. O. Vikhrov
Опубліковано: (2014) -
French Experience in Establishing and Functioning of Customs System: Projection to Ukraine in the Conditions of European Integration
за авторством: O. H. Melnyk, та інші
Опубліковано: (2018) -
Credit and investment banking in Ukraine : current state and prospects of development
за авторством: O. M. Kolodiziev, та інші
Опубліковано: (2013) -
Scenario modeling of the bank's market value strategic management
за авторством: O. M. Kolodiziev, та інші
Опубліковано: (2014) -
The Current State and Prospects of Banking Innovations in the Context of Improving the Quality of Customer Service
за авторством: Ye. Volokhata
Опубліковано: (2021)