Systemic Problems of Ensuring the Competitiveness of Exporters in Foreign Markets
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | T. O. Vlasiuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000523566 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Crowdmarketing as a Tool to Promote an Exporting Enterprise in Foreign Markets
за авторством: O. V. Mazorenko
Опубліковано: (2018) -
Problems of State Regulation of Foreign Economic Activity in the Context of Ensuring Competitiveness of the State
за авторством: K. I. Novikova, та інші
Опубліковано: (2013) -
Conditions of land market's competitiveness ensuring
за авторством: O. Lazarieva
Опубліковано: (2013) -
Usage of the system of interactive marketing communications to ensure the competitiveness of domestic enterprises at an international market
за авторством: O. Melnyk, та інші
Опубліковано: (2016) -
Export-import potential of the products of Ukraine as an indicator of its competitiveness in the global market
за авторством: I. O. Klimova, та інші
Опубліковано: (2015)