Tourism Services: Marketing Specifics and Current Status of the Market
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | D. V. Manhushev, V. K. Pylypchuk, N. O. Smirnova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000531854 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
A Study on the Current Status and Prospects of Development of the Tourism Services Market
за авторством: M. V. Miroshnyk, та інші
Опубліковано: (2017) -
Specifics of formation and operation goods and services market in recreational and tourism sphere
за авторством: O. A. Vorobiova
Опубліковано: (2010) -
Marketing Analysis of Both the Current Status and the Perspectives of Development of the National Market of Higher Education Services
за авторством: H. O. Kholodnyi
Опубліковано: (2015) -
Modern technologies in the marketing communication system on the market of tourism services
за авторством: I. O. Poita
Опубліковано: (2018) -
The Current Trends in Marketing Research in the Tourism Industry
за авторством: N. I. Yurchenko
Опубліковано: (2020)