Peculiarities of Promotion of the Secure Mobile Application "Secure Messenger (SM)" at the Market for Corporate Communication
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | I. I. Myronenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000531859 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Increasing intelligence of mobile devices on the example of secure group communication algorithms
за авторством: A. K. Novokshonov
Опубліковано: (2016) -
Application of integrated marketing communications (IMC) in the promotion of luxury products and service
за авторством: O. Zhebrovska
Опубліковано: (2014) -
The Role of Marketing Communication Technologies for Export Promotion
за авторством: I. M. Sevruk
Опубліковано: (2019) -
Maritime security: The International mobile satellite organization (IMSO) with sea communications systems
за авторством: A. H. Shkrebtiienko
Опубліковано: (2022) -
Peculiarities of Capitalization of the Securities Market in Ukraine
за авторством: L. V. Nedilska, та інші
Опубліковано: (2023)