The digital marketing is a new development paradigm of educational clusters in the conditions of globalization
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | S. I. Hrytsenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000554115 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
New management paradigms in the conditions of digital economy
за авторством: I. O. Sedikova, та інші
Опубліковано: (2022) -
The civil society and the formation of a new paradigm of socio-economic development under conditions of the globalization
за авторством: A. V. Jatsjuk
Опубліковано: (2015) -
The civil society and the formation of a new paradigm of socio-economic development under conditions of the globalization
за авторством: H. V. Yatsiuk
Опубліковано: (2015) -
Formation of a new economic paradigm under conditions of the global financial crisis
за авторством: K. A. Strizhichenko
Опубліковано: (2013) -
Digitalization as a New Paradigm for Managing the Development of Tourism in Ukraine in the Post-War Period
за авторством: H. I. Haponenko, та інші
Опубліковано: (2022)