Marketing levers greening export-oriented segment sales of products of metallurgical enterprises of Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | D. V. Solokha |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Herald of the Economic Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000554131 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Features of the Sale of Export Products of Agricultural Enterprises in the Conditions of Risks
за авторством: M. V. Polenkova
Опубліковано: (2020) -
Determination of sales markets and conditions for ukrainian production export to EU countries
за авторством: O. Mazorenko, та інші
Опубліковано: (2017) -
Levelling Marketing and Sales at an Enterprise
за авторством: N. M. Solomianiuk
Опубліковано: (2013) -
Designing the production of segments of protective structures by modern metallurgical technologies
за авторством: V. S. Doroshenko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Current state and prospects of Ukraine metallurgical: financial performance development, production export -import
за авторством: Ye. Furdychko, та інші
Опубліковано: (2016)