Scientific Aspects of the Regional Development Goal Setting as a Component of Territorial Branding
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | L. V. Hrynevych, N. V. Bielikova, M. L. Bekker |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001238645 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Main Problems of Improving Scientific and Methodological Support for Determining the Development Goals System in a Region
за авторством: N. V. Bielikova, та інші
Опубліковано: (2020) -
Tourist branding as a means of realization of strategic goals of Truskavets resort development
за авторством: L. Teodorovych, та інші
Опубліковано: (2021) -
Goal-setting as a technology for improving of the development management in a region
за авторством: E. V. Molina
Опубліковано: (2011) -
Peculiarities of Branding as an Instrument of Strategizing the Socio-Economic Development of Territories
за авторством: N. M. Lysytsia, та інші
Опубліковано: (2018) -
Setting Objective Goals in Forecasting Efficient Development of an Enterprise
за авторством: I. V. Hontareva
Опубліковано: (2011)