Estimating the Marketing Potential of Enterprise and Substantiating the Measures for Its Increase
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | O. O. Ponomarenko, I. V. Pyvavar, I. F. Lisna |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001238646 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Monitoring the Efficiency of the Use of Marketing Potential of Enterprise in a Changing Economic Policy
за авторством: O. O. Ponomarenko, та інші
Опубліковано: (2021) -
A Methodology for Evaluating the Efficiency of the Enterprise's Marketing Activities
за авторством: I. V. Pyvavar, та інші
Опубліковано: (2019) -
The marketing strategy substantiation of the market type agrarian enterprise development
за авторством: O. V. Yevtushok, та інші
Опубліковано: (2018) -
Improving the Methodology of Estimation and Analysis of the Level of Economic Security of Enterprise
за авторством: I. V. Pyvavar
Опубліковано: (2019) -
The Substantiation of Trends of Increasing the Capitalization of Innovatively Active Enterprises of Ukraine
за авторством: M. A. Kozoriz, та інші
Опубліковано: (2009)