Components of Informational Supporting the Marketing Activities of Industrial Enterprise
Збережено в:
| Дата: | 2016 |
|---|---|
| Автори: | Yu. B. Ivanov, M. I. Us |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2016
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000558710 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Segmentation and Choice of Partners of an Enterprise in the Process of Marketing Activities
за авторством: M. I. Us
Опубліковано: (2019) -
Calculating the efficiency of using the marketing information intermediaries in communicative internet-activity of industrial enterprise
за авторством: M. I. Botushan
Опубліковано: (2011) -
The Information Support of Agricultural Information-Advisory Activity in Ukraine as the Key Component of Its Development
за авторством: A. A. Broyaka
Опубліковано: (2017) -
Information support for logistics activities enterprises of agroindustrial complex
за авторством: T. A. Voloshenjuk, та інші
Опубліковано: (2011) -
Marketing Component of the National Systems for Supporting the Exporters
за авторством: A. V. Ishchenko
Опубліковано: (2015)