Creating a Satalog of IT Services of Universities Based on ITIL Standards
Збережено в:
| Дата: | 2021 |
|---|---|
| Автори: | V. B. Vasyliv, F. D. Shvets, O. A. Khomenchuk |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2021
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001239085 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Practical Approaches to the Formation of the Service of Technical Support of the Information System of University
за авторством: V. B. Vasyliv
Опубліковано: (2018) -
Review of standards for creating training materials in learning management systems
за авторством: V. O. Soldatenko
Опубліковано: (2020) -
Innovation-oriented university: theory and practice of creating
за авторством: V. Shebanin
Опубліковано: (2012) -
ТЕНДЕНЦІЇ В УПРАВЛІННІ БАГАТОНАЦІОНАЛЬНИМИ КОМАНДАМИ ВІДДАЛЕНОЇ ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ КІНЦЕВИХ КОРИСТУВАЧІВ У ГЛОБАЛЬНОМУ ІТ-ПІДПРИЄМСТВІ: ВПРОВАДЖЕННЯ ПРАКТИК ITSM ТА ITIL
за авторством: KYSSA, O., та інші
Опубліковано: (2025) -
Staff Management in the Public Service: European Standards
за авторством: H. I. Yevtushenko, та інші
Опубліковано: (2019)