The Scientific-Methodical Approach to the Development and Implementation of Marketing Strategy into Activities of Enterprises in the Advertising Sector
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | N. S. Pedchenko, T. I. Yakovenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000560289 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing Information System as a Condition for Effective Marketing Performance of Advertising Industry Companies
за авторством: T. I. Yakovenko, та інші
Опубліковано: (2014) -
A Substantiation for the Marketing Development Strategy of Enterprises in the Poultry Industry Sector Based on the Brand Approach
за авторством: Yu. V. Hulia, та інші
Опубліковано: (2016) -
Media Marketing in Advertising Activities of Libraries
за авторством: H. Bulakhova
Опубліковано: (2018) -
Advertising Strategies for Entering the E-Commerce Market of Personalized Products
за авторством: S. V. Malovychko
Опубліковано: (2015) -
The Scientific-Methodical Approach to Formation of Strategy of Efficient Management of Enterprise
за авторством: N. L. Havkalova, та інші
Опубліковано: (2018)