Peculiarities of Developing the Complex of Marketing Communications in Tourism Organizations
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | K. A. Korzhenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000565340 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Normative Provision of the Marketing Communications in the Tourism Sphere
за авторством: K. H. Naumik-Hladka
Опубліковано: (2017) -
Modern technologies in the marketing communication system on the market of tourism services
за авторством: I. O. Poita
Опубліковано: (2018) -
Development of organizational culture as an element of marketing communications complex
за авторством: T. B. Samonova
Опубліковано: (2013) -
Management mechanism of marketing communications complex
за авторством: V. Yarotska
Опубліковано: (2017) -
Innovative Communication Instruments of Marketing Activity of Enterprises in the Tourism and Hotel Business
за авторством: N. M. Bohdan, та інші
Опубліковано: (2022)