Developing the Marketing Research as to Satisfaction of Requirements of Organization's Stakeholders on the Basis of Methodical Instrumentarium of Quality Management
Збережено в:
Дата: | 2021 |
---|---|
Автори: | I. V. Stankevych, I. I. Polishchuk, Ye. H. Borysevych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2021
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001239121 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Developing the Marketing Instrumentarium to Explore the Interests of Key Stakeholders in the Market of Higher Education Products
за авторством: O. V. Zhehus, та інші
Опубліковано: (2019) -
Requirements engineering for business stakeholders: applying quality views framework to software
за авторством: M. Haigh
Опубліковано: (2012) -
Requirements engineering for business stakeholders: applying quality views framework to software
за авторством: Haigh, M.
Опубліковано: (2012) -
The Methodological Instrumentarium for Managing Business Processes in an Organization
за авторством: A. V. Rybchuk, та інші
Опубліковано: (2023) -
Developing the IT Project Management Models of Bank on an Innovation Basis
за авторством: I. V. Stankevych, та інші
Опубліковано: (2022)