Territorial marketing concept as a basis of formation and increase of territories attraction of the regions
Збережено в:
| Дата: | 2016 |
|---|---|
| Автори: | I. M. Budnikevych, I. I. Havrysh |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2016
|
| Назва видання: | Regional Economy |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000587217 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Segmentation in marketing of rural and urban areas as the basis for the positioning of territorial product
за авторством: I. M. Budnikevych, та інші
Опубліковано: (2016) -
Regions' attractiveness policy: nature, types and successful practices
за авторством: I. M. Budnikevych, та інші
Опубліковано: (2017) -
Formation attractiveness ecotourism territories and self-employment of the population of the Dnipropetrovsk region
за авторством: I. V. Koshkalda, та інші
Опубліковано: (2020) -
The Conception of Marketing of Territorial Market Systems
за авторством: P. T. Bubenko, та інші
Опубліковано: (2023) -
Specifying of elements the internal environment of the city and approaches to their evaluation in terms of territorial marketing
за авторством: I. M. Budnikevych
Опубліковано: (2013)