Competition and business are integral attributes of a market
Збережено в:
| Дата: | 2016 |
|---|---|
| Автори: | I. H. Mantsurov, S. H. Dryha |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2016
|
| Назва видання: | Economy of Ukraine |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000591117 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Competition and business are integral attributes of a market
за авторством: I. G. Mantsurov, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Resource Approach to Determining the Competitiveness of Integrated Business Structures
за авторством: I. A. Kosata
Опубліковано: (2015) -
A fundamental look at the problems of the national stock market
за авторством: I. H. Mantsurov
Опубліковано: (2020) -
The Impact of European Integration on the Marketing Security of Domestic Business
за авторством: O. S. Bogma, та інші
Опубліковано: (2022) -
Business Models as a Tool for Improving the Strategic Positions of Enterprises in a Competitive Market
за авторством: V. V. Prokhorova
Опубліковано: (2020)