The Mechanism for the Public Regulation of the Automobile Production Development and the Car Sales Market in Ukraine
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | Yu. Shevchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000592472 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Importance of Consulting for the Ukrainian Market for Sales of New Passenger Cars
за авторством: D. V. Manhushev, та інші
Опубліковано: (2023) -
Positioning of Automobile Brands in the Ukrainian Car Market in Anticipation of Its Post-War Recovery
за авторством: A. M. Kolosov, та інші
Опубліковано: (2023) -
Effective sales planning as part of the automobile enterprises competitiveness improving
за авторством: O. V. Yurynets, та інші
Опубліковано: (2013) -
Exogenous factors of automobiles market development in Ukraine
за авторством: I. F. Kolomiiets, та інші
Опубліковано: (2016) -
The Governmental Regulation, Certification of Production and Sale of Organic Products in Ukraine
за авторством: A. I. Livinskyi
Опубліковано: (2020)