Methodical Approaches to Forecasting the Indicators of Marketing Activities of Coal-Mining Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | Yu. S. Zaloznova, N. V. Trushkina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000596486 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Organization of marketing activity of coal mining enterprises in an irregular demand environment: theoretic and practical aspects
за авторством: Zaloznova, Y., та інші
Опубліковано: (2016) -
Organization of marketing activity of coal mining enterprises in an irregular demand environment: theoretic and practical aspects
за авторством: Y. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2016) -
Increasing the efficiency of the organization of marketing activity of coal enterprises
за авторством: Zaloznova, Yu., та інші
Опубліковано: (2017) -
Increasing the efficiency of the organization of marketing activity of coal enterprises
за авторством: Yu. Zaloznova, та інші
Опубліковано: (2017) -
Direction for increasing the organization`s efficiency of marketing activities of coal mining enterprises
за авторством: N. V. Trushkina
Опубліковано: (2016)