The Methodical Foundations of Estimating the Strategic Competitive Positions in Developing the Marketing Potential of Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автори: | T. O. Koval, V. P. Yakhkind |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2016
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000596487 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Strategic Planning in Terms of the Enterprise's Marketing Potential
за авторством: T. O. Koval, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Mechanism for Strategic Estimation of the Enterprise's Competitive Position
за авторством: S. B. Dovbnia, та інші
Опубліковано: (2019) -
Study of Marketing of Partner Relations as an Instrument of Enterprise Strategic Management
за авторством: T. A. Koval, та інші
Опубліковано: (2014) -
The Economic Substance and Regularities of Establishing the Marketing Potential of Enterprise
за авторством: T. O. Koval, та інші
Опубліковано: (2016) -
Business Models as a Tool for Improving the Strategic Positions of Enterprises in a Competitive Market
за авторством: V. V. Prokhorova
Опубліковано: (2020)